Новини

Евромаркет на 30 години – 30 истории зад успеха на компанията: Историята на Георги Димитров, Мениджър бизнес развитие, Евромаркет Метал

26.05.2022 Евромаркет на 30 години – 30 истории зад успеха на компанията: Историята на Георги Димитров, Мениджър бизнес развитие, Евромаркет Метал

„Екипната работа е ключът към успеха” – това казва Георги Димитров, който стартира своя кариерен път в Евромаркет Груп преди повече от 20 години, минава през различни позиции, а в момента е Мениджър бизнес развитие на Евромаркет Метал.

Ето какво още споделя той:

1. Какъв бе твоят път до позицията, която заемаш в момента?

Роден съм и съм завършил средното си образование в гр. Берковица. Висшето си образование завърших през 1999 г. в Техническия Университет гр. София с образователно-квалификационна степен “магистър” и професионална квалификация: „Машинен инженер“, специалност „ Топлинна и Хидравлична техника”.

Започнах в Евромаркет Груп през 2002 г. като търговски специалист към направление „Заваряване”, през 2005 г. преминах на длъжност търговски мениджър Западна България към направление „Заваряване”, а от 2008 г. до 2011 г. на длъжността мениджър направление „Заваряване”.

От 2011 г. съм на длъжност Мениджър бизнес развитие към направление „Метал”.

През 2008 г. завърших курс за Международен инженер по заваряване/Европейски инженер по заваряване IWE/EWE към Международния институт по заваряване (International Institute of Welding – IIW) чрез ”Националното оторизирано тяло” (ANB) в България - „Българският център за квалификация по заваряване” (БЦКЗ) към БСЗ.

2. Спомняш ли си първия Ви работен ден в Евромаркет Груп?  С какви емоции и очаквания прекрачи прага на компанията?

Започнах работа в началото на месец март, и като всяко ново нещо, първият работен ден предизвикваше известни притеснения от неизвестното. Имах някаква представа, от предварителните разговори по време на интервютата, в каква компания стартирам и с какво предстои да се занимавам, но реалността беше предизвикателна - високо ниво на организация, администриране, разпределение на задачите, функционалност и професионализъм.

3. Какъв беше пътят, който измина и кои са постиженията дотук, с които най-много се гордееш?

Започнах от най-ниското ниво в направление „Заваряване”, като търговски специалист. Отне ми повече от шест месеца, за да вникна в основните процеси и да разбера важните за клиентите предимства при избор на заваръчно оборудване. Това нямаше да е възможно, ако в нашето направление не работеха екип от най-добрите експерти в заваръчните процеси и познания в най-малки детайли на заваръчните консумативи, представени на българския пазар.

През 2005 г. приех предизвикателството да поема и развия бизнеса на направлението в регион Западна България. Смело мога да заявя, че това ми костваше доста сили, хиляди изминати километри, безброй срещи и партньорства, изпитани във времето и продължаващи и до днес. Горд съм, че моята и на колегите добре свършена работа в металообработващите фирми показа потенциала на региона и положи основите за създаване на офиси Плевен, Севлиево и Благоевград.

През 2008 г. ми беше предложено следващото предизвикателство - да поема направление Заваряване. Въпреки тежкия период на световна икономическа криза и необходимостта от вземане на непопулярни мерки, успяхме да задържим нивото и устойчиво да преминем през предизвикателствата.

От 2011 г. приех позицията на Мениджър бизнес развитие към направление „Метал”. От тогава до сега успяхме да разширим портфолиото на направленията с продукти, от водещи в бранша производители. Добавихме липсващото звено в металообработката, а именно металорежещите машини инструменти. Разширихме и структурирахме сервиза на направлението. Създадохме нови сервизни бази в Стара Загора и Варна. Обучихме и продължаваме да надграждаме знанията и уменията на нашите сервизни инженери и търговски специалисти. С постигнатите резултати доказахме, че екипната работа е ключът към успеха.

4. Кои са основните предимства на Lincoln Electric и как по твое мнение техните иновации променят пазара?

Lincoln Electric е фирма с над 127-годишна история, фокусирана в това да бъде световен лидер на пазара на продуктите и технологиите за заваряване. Тяхната основна цел е да направят клиентите си по-продуктивни и успешни. През годините на тях дължим появата на електрожена, тръбния заваръчен тел, редица патентовани специални, високопроизводителни режими за заваряване, въвеждането на AC/DC технологията при подфлюсово заваряване и много други, които нямат аналог на пазара.

5. Какви са предизвикателствата в твоята работа и как успяваш да се справиш с тях?

През годините основното предизвикателство пред мен е било да докажем на нашите клиенти ползата от внедряването на новите технологични решения за заваряване и металообработка, не само на теория, но и на практика.

6. Тази година се навършват 30 години от създаването на Евромаркет Груп и ти си бил важна част от този дълъг път – какво би искал да пожелаеш на компанията?

Двадесет години съм част от един балансиран отбор, съставен от взаимно допълващи се силни характери, професионалисти с непримиримост пред трудностите и силен стремеж към успеха.

Пожелавам на компанията мъдростта да съхрани и силата да продължи да обединява най-добрите професионалисти за своята мисия в България и по света.

Обратно към новините

Изпратете запитване

Код за сигурност: * Ако кодът не е разбираем можете да го презаредите, като кликнете върху него.

Вашата препоръка

Скъпи клиенти, ще се радваме да се запознаем и да чуем Вашето мнение и предложения за сайта, за да го подобрим за Ваше улеснение.

Код за сигурност: * Ако кодът не е разбираем можете да го презаредите, като кликнете върху него.