Новини

Toyota насочва фокуса върху дигиталната логистика и „Lean 4.0“ на HANNOVER MESSE 2020

04.03.2020 Toyota насочва фокуса върху дигиталната логистика и „Lean 4.0“ на HANNOVER MESSE 2020

Като официален представител на Toyota Material Handling за България, Евромаркет Кари има удоволствието да съобщи, че Toyota ще представи най-новите си постижения в подемно-транспортната техника на международния форум HANNOVER MESSE 2020.


Познавайки темповете на промени в отрасъла на логистиката и непрекъснатото развитие на технологиите, Toyota преразгледа подхода си към HANNOVER MESSE. След представянето си на един от популярните щандове на CeMAT, компанията избра, за предстоящото през април 2021 година изложение, да се премести в зала 4 и да се фокусира върху дигиталната логистика.

Международният форум Hannover Messe е най-големият и значим форум в областта на индустриалните технологии и оборудване в света. Тази година събитието ще се проведе от 16 до 21 април 2021 в Хановер, Германия.

„През последните години инвестираме сериозно в нови технологии, в собствените си екипи, в нашите продукти и в сътрудничество с други компании“, обяснява Ралф Кокс, Старши вицепрезидент пазарни операции в Toyota Material Handling Europe. „Ние знаем, че около 250 000 души посещават HANNOVER MESSE, за да се запознаят с бъдещите постижения, така че за нас е естествен изборът да се представим на място, което ни прави лесни за намиране, за да споделим своя опит и мислене с всички посетители“.

„Toyota Village” в зала 4

В зала 4 ще се помещават изложители, работещи с автоматизация в сектора на логистиката и Toyota ще представи редица новаторски решения в така нареченото „Toyota Village“. Няколко ключови области ще бъдат на фокус. Ралф Кокс продължава: "Toyota има утвърдена репутация на източник на „lean” мислене (премахване на излишни операции, максимална добавена стойност и изключително качество) и за нас това означава „zero muda” (нулеви загуби). Това е в основата на всичко, което правим, и това ще демонстрираме на нашия щанд. Ние вярваме, че човешките ресурси трябва да се използват по най-ценния начин - както за компанията, така и за самите хора", обяснява Кокс, "а автоматизацията все повече е най-логичният и търговски изгоден начин за постигане на това".

Също така се акцентира върху това как да се оптимизират и управляват ръчните операции чрез така наречената „екипна логистика“, основана на рационализиран подход и принципа на 'right-truck-right-task' - накратко: подреждане на процесите по начин, който използва оптималния тип машина за всеки етап от процеса, като по този начин елиминира излишните действия и съответно загуби.

Toyota е първата компания в бранша, която интегрира телематичната технология като стандартно оборудване на електрически складови машини и анонсира това постижение на изложението CeMAT 2018. До април тази година ще има 130 000 свързани машини. На HANNOVER MESSE 2020 в обособена зона, посветена на свързаността, ще се демонстрират ползите от превантивното обслужване и как телематичните данни могат да бъдат използвани за премахване на повреди и повишаване на ефективността на използване на машините - две от основните зони на загуби в логистичната индустрия.

Опазването на околната среда също е акцент в представянето на  Toyota на HANNOVER MESSE 2020. Компанията през последните години сглобява литиево-йонни батерии, специално проектирани за техните нужди. С тази технология Toyota прави революция в използваното място, теглото и дизайна на машините. Литиево-йонните батерии имат по-дълъг живот и позволяват да се планира дългосрочно използване на техниката, както и да се използват различни ресурси за зареждането им. След многократна употреба в машините, батериите могат да бъдат използвани за съхраняване на енергия, генерирана от соларни панели. Този пълен енергиен цикъл ще бъде представен на изложението в енергийната зона на Toyota.

Сътрудничество за бъдещето

Друг прогресивен елемент от представянето на Toyota на HANNOVER MESSE 2020 е зоната за сътрудничество, където компанията ще демонстрира начина, по който работи с други лидери в индустрията. Те включват Eneo, който е партньор на Toyota за слънчева енергия, EcoVadis, Vanderlande и Bosch.
През ноември 2019 година Toyota беше домакин на събитие, наречено Logiconomi, на което присъстваха над 500 лидери от индустрията и включваше образователни сесии за новите съвместно разработени технологии. Logiconomi ще бъде друг акцент на щанда на компанията през април, с поредица кратки брифинги от Toyota и нейните партньори.

„Тъй като нашите клиенти вече приветстват предимствата на дигиталните технологии в рамките на своите логистични операции, ние виждаме ясна необходимост от стройна стратегия в подкрепа на бъдещото планиране. Това наричаме Lean 4.0.“, казва Ралф Кокс.


Обратно към новините

Изпратете запитване

Код за сигурност: * Ако кодът не е разбираем можете да го презаредите, като кликнете върху него.

Вашата препоръка

Скъпи клиенти, ще се радваме да се запознаем и да чуем Вашето мнение и предложения за сайта, за да го подобрим за Ваше улеснение.

Код за сигурност: * Ако кодът не е разбираем можете да го презаредите, като кликнете върху него.